І – 5 – 3. Бацькоўскі ўніверсітэт | |||
“Маё дзіця – малодшы школьнік” (2, 4 кл) | |||
1.1. Адносіны дзіцяці да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце | верасень | Кавалевіч Н.В. | |
1.2. Развіццё памяці і ўвагі малодшых школьнікаў | лістапад | Каравай С.С.
|
|
1.2. выхаванне ветлівасці. Прафілактыка жорсткіх адносін з дзецьмі. Як на самай справе любіць сваіх дзяцей? | снежань | Кавалевіч Н.В. | |
1.3. Пытанні дысцыпліны ў сям’і малодшых школьнікаў. Чаму не працуюць прывычныя метады выхавання. Як стаць дзіцяці сябрам без страты бацькоўскага аўтарытэту. | сакавік | Каравай С.С. | |
1.4. Дывіянтныя паводзіны падлеткаў. Формы аддзіктыўных паводзін і іх прычыны. Прафілактыка залежнасцей | Май | Педагог-псіхолаг СПЦ (па дамоўленасці) | |
“Маё дзіця – падлетак” (5 – 8 кл) | |||
2.1. Віртуальная рэальнасць: магчымасці і бяспека. Асноўныя правілы медыябяспекі для бацькоў і падлеткаў. Прафілактыка інтэрнэт-рызыкі. Як зберагчы дзіця ад небяспекі ў сацыяльных сетках | кастрычнік | Мардань Г.М. | |
2.2. Страта цікавасці да навучання у падлеткаў – што рабіць і як пазбегнуць. Прычыны зніжэння вучэбнай матывацыі ў падоеткавым узросце. Як зацікавіці падлетка навучаннем? | Снежань | Кандрацюк В.І. | |
2.3. Культура паводзін у канфліктных сітуацыях. Стратэгіі паводзін у канфлікце, спосабы пераадолення і прафілактыка дзіцяча-бацькоўскіх канфліктаў. Культура паводзін дарослых і дзяцей пры ўзнікненні школьных канфліктаў | Сакавік | Ляўчук Я.В. | |
2.4. Хлопчыкі і дзяўчынкі: як будаваць узаемаадносіны? | Май | Кузьміч Л.Л. |