План

  • Автор записи:
  • Комментарии к записи:0 комментариев
І – 5 – 3. Бацькоўскі ўніверсітэт
“Маё дзіця – малодшы школьнік” (2, 4 кл)      
1.1. Адносіны дзіцяці да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце верасень Кавалевіч Н.В.  
1.2. Развіццё памяці і ўвагі малодшых школьнікаў лістапад Каравай С.С.

 

 
1.2. выхаванне ветлівасці. Прафілактыка жорсткіх адносін з дзецьмі. Як на самай справе любіць сваіх дзяцей? снежань Кавалевіч Н.В.  
1.3. Пытанні дысцыпліны ў сям’і малодшых школьнікаў. Чаму не працуюць прывычныя метады выхавання. Як стаць дзіцяці сябрам без страты бацькоўскага аўтарытэту. сакавік Каравай С.С.  
1.4. Дывіянтныя паводзіны падлеткаў. Формы аддзіктыўных паводзін і іх прычыны. Прафілактыка залежнасцей Май Педагог-псіхолаг СПЦ (па дамоўленасці)  
“Маё дзіця – падлетак” (5 – 8 кл)      
2.1. Віртуальная рэальнасць: магчымасці і бяспека. Асноўныя правілы медыябяспекі для бацькоў і падлеткаў. Прафілактыка інтэрнэт-рызыкі. Як зберагчы дзіця ад небяспекі ў сацыяльных сетках кастрычнік Мардань Г.М.  
2.2. Страта цікавасці да навучання у падлеткаў – што рабіць і як пазбегнуць. Прычыны зніжэння вучэбнай матывацыі ў падоеткавым узросце. Як зацікавіці падлетка навучаннем? Снежань Кандрацюк В.І.  
2.3. Культура паводзін у канфліктных сітуацыях. Стратэгіі паводзін у канфлікце, спосабы пераадолення і прафілактыка дзіцяча-бацькоўскіх канфліктаў. Культура паводзін дарослых і дзяцей пры ўзнікненні школьных канфліктаў Сакавік Ляўчук Я.В.  
 2.4. Хлопчыкі і дзяўчынкі: як будаваць узаемаадносіны? Май Кузьміч Л.Л.  

 

Добавить комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.