І – 5 – 3. Бацькоўскі ўніверсітэт | |||
1 | “Маё дзіця – малодшы школьнік” (2 – 4 кл) | ||
1.1. Семінар-практыкум “Эмоцыі ў нашым жыцці. Значэнне эмацыянальна-пачуццёвай сферы для фарміравання паўнавартаснай асобы. Рэкамендацыі бацькам па развіцці станоўчых эмоцый дзіцяці | кастрычнік | Каравай С.С.
|
|
1.2. Гутарка “Як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца. Захаванне рэжыма дня – важная ўмова паспяховай вучобы дзіцяці. Кантроль бацькоў за выкананнем дамашніх заданняў школьнікаў. Тыповыя памылкі бацькоў у арганізацыі вучэбнай працы дзіцяці | снежань | Кавалевіч Н.В. | |
1.3. Круглы стол “Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. Фарміраванне здаровага ладу жыцця навучэнцаў малодшых класаў.Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця: рацыянальнае харчаванне, рухальная актыўнасць, станоўчыя эмоцыі. Роля сям’і ў фізічным выхаванні дзяцей. Кодэкс сямейнага здароўя | сакавік | Лісавец Л.А. | |
1.4. Псіхалагічны трэнінг “Сямейны дабрабыт і семейная недабранадзейнасць. Фактары, прычыны і індыкатары сямейнай недабранадзейнасці. Сем’і з утоенай формай недабранадзейнасці. Уплыў унутрысямейных зносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці”. | май | Педагог-псіхолаг СПЦ (па дамоўленасці) | |
2 | “Маё дзіця – падлетак” (5 – 9 кл) | ||
2.1. Гутарка “Асаблівасці малодшага падлеткавага ўзросту. Фізічнае, псіхічнае і сацыяльнае развіццё малодшых падлеткаў. Зносіны падлеткаў з аднагодкамі і дарослым. Цяжкасці і рызыкі малодшага падлеткавага ўзросту” | кастрычнік | Кандрацюк В.І. | |
2.2. дыскусія “Віртуальная рэальнасць: магчымасці і бяспека. Асноўныя правілы медыябяспекі для бацькоў і падлеткаў. Прафілактыка інтэрнэт-рызыкі. Як зберагчы дзіця ад бяспекі ў сацыяльных сетках”. | снежань | Ляўчук Я.В. | |
2.3. Семінар-практыкум “Праблемы маральнага выхавання дзяцей у сем’і. маральныя традыцыі і звычкі. Каштоўнасці сям’і як аснова выхавання дзіцяці”. | сакавік | Кузьміч Л.Л. | |
2.4. Адкрытая размова “Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў.” | май | Мардань Г.М. |